Річні звіти та освітні програми
Аналіз виховної роботи у 2021-2022 н.р.
Освітня програма на 2021-2022 н.р. Навчальний план
Освітня програма на 2020-2021 н.р.
Робочі навчальні програми Угерської СЗОШ І-ІІІ ступенів на 2019-2020 навчальний рік складено:
для 1-2 класів - за Типовою навчальною програмою під керівництвом Р.Шияна, затвердженою наказом МОН України від 21.03.2018 №268 (таблиця 1);
для 3-4-х класів - за Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти І ступеня, затвердженими наказом МОН України від 20.04.2018 №407 (таблиця 1);
для 5-9-х класів - за Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня, затвердженими наказом МОН України від 20.04.2018 №405 (таблиця 10);
для
10-11 класів - за Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої
освіти ІІІ ступеня, затвердженими
наказом МОН України від 20.04.2018 №408
«Основи християнської
етики» за навчальною програмою «Основи християнської етики для учнів 1-4, 7-11
класів», рекомендованою МОН України (лист
1/ІІ-6347 від 13.07.2010 р).
На виконання листа ЛОППО №188 від 07.04.2015 р. в 9 класі впроваджено експериментальний курс «Основи медіяаграмотності» - 0,5 годин (К. 2013; «Медіакультура» О.А.Удод). Інші предмети варіативної складової, факультативи будуть вивчатись за такими програмами:
- Українська мова (10-11 кл.) - Програма факультативного курсу 10-11 класи. Л.М. Кочергіна. Рекомендовано листом МОН України № 1.4/18 - Г- 361 від 29. 06.2010
- Хімія - Навчальні програми курсів за вибором та факультативів з хімії. О.Дубовик; С.Фіцайло. Тернопіль «Мандрівець» , 2010
- Зарубіжна література - Програма курсів за вибором і факультативів світової літератури 8-11 класи за ред. К.В.Таранік-Ткачук. Т., «Мандрівець», 2011
Річний звіт за 2016-2017 н.р.
У минулому 2016/2017 н. р. вся діяльність педагогічного колективу Угерської СЗОШ І-ІІІ ступенів була спрямована на виконання законів «Про освіту», «Про загальну середню освіту», наказів Міністерства освіти і науки, Положення про загальноосвітній навчальний заклад. програми «Діти України», «Програми національного виховання».
У закладі протягом 2016-2017 навчального року працювало:
• педагогів пенсійного віку - 5 осіб;
• технічних працівників та спеціалістів пенсійного віку - 3 особи.
Робота з обдарованими дітьми є одним з пріоритетних напрямів роботи школи, усього педагогічного колективу. Перед кожним педагогом стоїть особливе завдання визначити, що собою являє феномен обдарованості.
За підсумками ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад учні школи у 2016-2017 н.р. вибороли І загальнокомандне місце серед шкіл Стрийського району. В результаті у загальному заліку учнями нашої школи отримано 22 дипломи, які включають у себе різні напрямки. Із них - 11 дипломів за І місце, 7 дипломи - за ІІ місце, 4 дипломів - за ІІІ місце.
У 2016-2017 н. р. у школі навчалося 200 учнів (з них у школі першого ступеня навчається 84 учнів, у школі ІІ ступеня - 90 учнів, у школі ІІІ ступеня - 26 учнів).
Однією з найбільших заслуг школи є те, що вона постійно підтримує і розвиває у своїх вихованців пізнавальний інтерес до знань, свідоме ставлення до навчання, прагнення здобути повну загальну середню освіту, а на цій основі і вишу. Недоліком є відсутність 100% збереження контингенту випускників 9-х класів з метою продовження навчання в 10-х класах.
Проблема, над якою працювала школа, реалізовувалась через роботу з педагогічними кадрами з удосконалення їхнього професійного рівня. У школі працювали ШМО вчителів початкових класів та класних керівників 5-11 класів. Педпрацівники школи брали активну участь у роботі районних творчих груп та шкіл передового педагогічного досвіду (з географії - Кісіль Г.Я., із зарубіжної літератури - Паленичка З.М., з англійської мови - Бурчин Л.Й., з математики - Снігур О.Ф., з фізичного виховання - Єгорова Л.В., з української мови - Дмитришин О.Д., з хімії та біології - Форостина Р.Б.)
Усі вчителі школи були залучені до роботи методичних об'єднань, на яких розглядалися нормативно-правові документи щодо організації навчально-виховного процесу, актуальні проблеми методики викладання шкільних дисциплін, проведення навчально-виховних занять, позакласних заходів. Вся робота МО вчителів здійснювалась згідно річних планів роботи, якими передбачено не менше 4 засідань на рік.
Залучення практично всіх педпрацівників до роботи в МО дала можливість інтенсифікувати діяльність вчителів щодо забезпечення рівного доступу до якісної загальної середньої освіти, розвитку професійної культури і компетентності вчителів.
Крім цього у школі проводився моніторинг навчально-виховного процесу, рівня якості загальноосвітньої підготовки учнів. Його метою було отримання дирекцією школи об'єктивної і повної інформації про стан справ у школі для оперативного управління навчально-виховним процесом. Предметний моніторинг проводився за рівнем знань на початок навчального року, за поточними і підсумковими результатами в три етапи: нульовий замір (вересень); контрольний замір (грудень); підсумковий замір (травень). Основна інформація, яку збирали: загальна кількість учнів, кількість учнів за рівнями успішності. Джерелами інформації були діагностичні контрольні роботи з предметів. Проводився моніторинг успішності та відвідування учнів школи. Підсумком проведення моніторингів були рейтингові таблиці, які дали змогу учням та вчителям-предметникам, класним керівникам побачити наочно рівень навченості кожного учня та рейтинг класів у школі.
Також у школі регулярно проводяться методичні тижні, на яких презентуються роботи вчителів-предметників. Наприклад, Тиждень математики (Снігур О.Ф.), Тиждень зарубіжної літератури (Паленичка З.М.) Тиждень правових знань (Ленцик Р.В.), Тиждень безпеки життєдіяльності (Вовщук І.М.), Тиждень книги (Дубик І.П.) та інші. Вони дають можливість глибше розкрити зміст того чи іншого предмету, показати роботу як вчителя, так і учнів.
Організовано та якісно було проведено курсову перепідготовку вчителів та атестацію педкадрів школи у 2017 році. Дирекцією школи упродовж навчального року було завершено вивчення досвіду роботи вчителів школи: Хомцій І.Ф. - вчителя початкових класів - з компетентнісного підходу навчання і виховання молодших школярів, Штинда Г.О. - вчителя початкових класів - з вдосконалення техніки читання молодших школярів шляхом впровадження інтерактивних методів навчання, Шабан Г.В. - вчителя початкових класів - з вироблення навичок виразного читання шляхом впровадження інноваційних технологій, Гайко С.І. - вчителя іноземних мов - з розвитку навичок самоосвіти учнів під час вивчення англійської мови, Вовщук І.М. - вчителя української мови - з розвитку зв'язного мовлення на уроках української мови та літератури, Костів О.В. - вчителя трудового навчання - з впровадження методів естетичного виховання на уроках трудового навчання.
За наслідками чергової атестації Федик Н.В. підтверджено раніше присвоєне педагогічне звання «Старший вчитель» та кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», Шабан Г.В., Хомцій і.Ф., Штинді Г.О., Вовщук І.М., Гайко С.І., Костів О.В. підтверджено раніше присвоєну категорію «спеціаліст вищої категорії».
Атестація педкадрів у 2016-2017н.р. проходила за планом заходів із проведення атестації, який передбачав перевірку термінів проходження курсів підвищення кваліфікації, закріплення вчителів за членами атестаційної комісії та адміністрації школи; оформлення методичних папок для накопичення матеріалів на період атестації вчителів; складання графіку проведення відкритих уроків, виховних заходів тощо.
Робота з педагогічними кадрами та методична робота упродовж 2016-2017 н.р. проводилась цілеспрямовано, на належному рівні. Дирекція школи здійснювала роботу по організації та проведенню внутрішкільного контролю. Відвідувались уроки вчителів, ставилась конкретна мета відвідування, підводились підсумки. Практично вивчалась робота всіх учителів по тому чи іншому питанню, оформлялись відповідні висновки, видавались накази.
На постійному контролі перебувала перевірка зошитів учителями-предметниками, записів у класних журналах та виконання вчителями інструкцій щодо їх ведення. Багато цінного матеріалу дирекції школи давала особиста письмова та усна перевірка знань учнів, проведення та аналіз директорських контрольних робіт наприкінці І та ІІ семестрів, перевірка навичок читання учнів 1-4 класів, аналіз результатів державної підсумкової атестації в 9-х та 11-му класах. Дирекцією школи щораз створювалися умови для варіативності навчання. У минулому році за рахунок варіативної частини навчального плану учні школи мали можливість вивчати такі вкрай необхідні дисципліни, як християнська етика, тощо
У 2016-2017 н.р. педагогічний колектив школи працював за виховною програмою згідно наказу по Угерській СЗОШ І-ІІІ ступенів №99 від 29.08.2016р. «Про внесення доповнень у шкільну виховну програму на 2016-2017 навчальний рік».
Місія школи: «Формувати та розвивати високо інтелектуальну, свідому особистість з громадянською позицією, здатну до самореалізації та прояву своїх можливостей у різних сферах життєдіяльності».
Загальні виховні завдання школи:
- Формувати в учнів інтелектуальні компетенції з високим рівнем здатності до самоаналізу та прийняття відповідальних рішень.
- Виховувати високі моральні якості особистості через розвиток та формування почуття національної гідності та відповідального до звичаїв та традицій нашого народу.
- Розвивати громадянську активність школярів через систему виховних впливів, спрямованих на становлення світоглядних вимірів.
З метою забезпечення високої результативності виховної роботи, учнівський та педагогічний колективи школи працювали згідно таких компетенцій: інтелектуальних, інформаційних, морально-етичних, морально-духовних, екологічно-пізнавальних, правових, правоосвітніх, превентивних.
У цьому навчальному році виховна робота була спрямована на:
- дотримання принципів виховання, визначених концептуальними засадами національної програми;
- організацію виховного процесу в класному колективі та з батьками на засадах проектної педагогіки;
- створення програми виховання для кожного класу з урахуванням індивідуально-педагогічних можливостей класних керівників, батьків, а також результатів вивчення рівнів фізичного, соціального, психічного та духовного розвитку відповідно до шкільної Виховної програми;
- оптимальне поєднання форм організації виховної роботи: індивідуальної, групової, масової;
- співпрацю з органами учнівського самоврядування, дитячими громадськими організаціями;
- об'єднання зусиль батьківської громади, представників державної влади, громадських та благодійних організацій, правоохоронних органів та установ системи охорони здоров'я.
Виховні заходи проводилися згідно Виховної програми, враховуючи відзначення знаменних дат державного та національного календарів.